Tietosuojaseloste

Tämä on henkilötietolain (523/1999) (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 28.04.2020. Viimeisin muutos 28.04.2020. Pidätämme oikeudet muutoksiin. Muutokset voivat perustua esimerkiksi lainsäädännön muutoksiin.

Tässä tietosuojaselosteessa kerromme miten ja minkälaisia henkilötietoja voimme kerätä asiakkaistamme, ja mihin tarkoituksiin tietoja käytetään. Tekemällä ostoksia verkkokaupassamme tai ottamalla meihin yhteyttä hyväksyt, että käsittelemme sinua koskevia henkilötietoja tämän tietosuojaselosteen mukaisesti.

1. Rekisterinpitäjä

Hyvinvointikeskus FlowFit Oy
Toripiha 1
85500 Nivala

0406653181
laura@hyvinvointiflowfit.fi
www.hyvinvointiflowfit.fi/
2870838-5

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Laura Pihlajaniemi
laura@hyvinvointiflowfit.fi
040-6653181

3. Rekisterin nimi

Hyvinvointikeskus FlowFit Oy:n verkkokaupan asiakasrekisteri.

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Hyvinvointikeskus FlowFit Oy käsittelee henkilötietoja seuraavisa tarkoituksissa:

  • Asiakassuhteen ylläpito, hallinnointi ja kehittäminen
  • Palvelujen tarjoaminen ja tilausten toimittaminen
  • Yhteydenotot mahdollisissa reklamaatiotilanteissa
  • Markkinointitoimenpiteet
  • Viestintä ja tiedottaminen
  • Palvelujen kehittäminen

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on henkilön suostumus, sopimus verkkokaupan ja asiakkaan välill ja asiakassuhde.

Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: 

  • Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti
  • Tilaustiedot ja niiden muutokset
  • Toimitus- ja laskutustiedot
  • Evästeiden kautta kerättävät tiedot, kuten verkkoyhteyden IP-osoite
  • Muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot

Tietoja säilytetään vähintään 2 vuotta, tai kunnes asiakkuus päättyy.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta verkkokaupan tilauslomakkeesta ja yhteydenttopyynnöistä, sekä puhelimitse tai sähköpostitse tehdyistä yhteydenotoista.

Anonyymia analytiikkatietoa keräämme lisäksi Google Analytics –analytiikkatyökalun ja evästeiden avulla.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Henkilötietoja käsittelee vain Hyvinvointikeskus FlowFit Oy:n henkilöstö tilauksia käsitellessään, eikä tietoja luovuteta yrityksen ulkopuolelle. Asiakkaan tietoja voidaan tarvita kirjanpidollisissa toimenpiteissä. Poikkeuksena on velallisen asiakkaan tietojen luovutus perintätoimistolle sekä mahdollisten väärinkäytöksiin liittyvien tietojen luovutus viranomaisille.

Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu asiakkaan kanssa.

Tietoja ei siirretä rekisterinpitäjän toimesta EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu. 

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 6.5.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Hyvinvointikeskus FlowFit Oy
Toripiha 1
85500 Nivala

0406653181
laura@hyvinvointiflowfit.fi
www.hyvinvointiflowfit.fi/
2870838-5

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Hyvinvointikeskus FlowFit yleiset ehdot.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Maksutavat

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay ja Siirto

Voit maksaa ostoksia myös seuraavilla liikuntaeduilla: Smartum, Tyky, E-passi, Edenred ja Eazybreak. Jos haluat käyttää maksuna liikuntaetuja, ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen maksutapahtumaa. 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että tilauksesi sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien palveluiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Hyvinvointikeskus FlowFit Oy
Toripiha 1
85500 Nivala

0406653181
laura@hyvinvointiflowfit.fi
www.hyvinvointiflowfit.fi/
2870838-5

Toimitustavat ja -kulut

Kuukausilätkät ja jäsenyydet ladataan oston jälkeen automaattisesti olemassa olevalle kulkutunnisteellesi aikaisintaan seuraavana arkipäivänä. Jos sinulla ei ole kulkutunnistetta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ensimmäinen kulkutunniste aktivoidaan Hyvinvointikeskus FlowFitin asiakaspalvelussa aukioloaikana.

Verkkokurssien toimitustapa on sähköinen linkki sähköpostiisi. Kun saamme tiedon tilauksestasi, lähetämme sinulle linkin tilaamaasi verkkokurssiin. Huomioi joissakin kursseissa aloitusajankohdat. 

Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Kuntosalin kulkuoikeus astuu voimaan aikaisintaan seuraavan arkipäivän aikana tai sopimuksen mukaan haluamanasi ajankohtana. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua ladattavien tuotteiden tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla).

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä kulkutunnisteesta emme palauta verkkokaupassa tekemääsi ostosta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote ei saavu sähköpostiisi tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon.